четвер, 17 вересня 2020 р.

 Завдання з укр літ.10-б клас

1. Переглянути фільм " Кайдашева сім'я"https://www.youtube.com/watch?v=BkdObCqMECs

2. Виконати письмово в зошит .

 ОМЕЛЬКО  :1.      Я – Омелько Кайдаш. Подивіться на мою зігнуту спину, на руки в мозолях. Кажуть, що маю руки золоті, які вози виробляю людям. Увесь вік працював, а поваги від синів і невісток не маю. І до церкви ходжу, і постюся щоп’ятниці… Ну не без того, щоб чарку яку випити, так хто ж у нас не п’є? 

Питання до учнів: - Чи правда все те, що каже про себе герой? -  

 Я – Маруся Кайдашиха. Мені довелося довго попрацювати в панів, тому добре знаю, що й до чого. Поважають мене вони, а от вдома – не дуже, особливо невістки. Хіба ж я сама не була невісткою, не знаю, як треба коритися, працювати тяжко, вчитися всьому? А вони? Хочуть, щоб я нарівні з ними працювала на старості. Та й самі все роблять, не питаючи в мене, як старшої й досвідченішої, поради. Ще й огризаються!

 КАЙДАШИХА : Питання до учнів: - Чи дійсно Кайдашиха заслуговує на таку пошану, яку хоче?

 - Чи бачите ви в ній позитивні якості? Назіть їх.

 КАРПО : Питання до учнів: - Що в характері Карпа є, на ваш погляд, позитивним, а що викликає осуд?

 - А як, на вашу думку, ставитимуться до Карпа та Мотрі їхні діти?

 МОТРЯ : Питання до учнів: - Чи відповідає Мотря народним уявленням про справжню жінку, поважливу невістку?

 - Чи знаєте ви сучасних невісток, подібних до Мотрі?

 ЛАВРІН : Питання до учнів: - Як і чому змінилися ці ніжні, чуйні, люблячі молоді люди?

 - Чим ця пара відрізняється від попередньої? Про що це свідчить? 

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність на уроках української мови та літератури Сучасне життя вим...