Завдання з укр літ.10-б клас
1. Переглянути фільм " Кайдашева сім'я"https://www.youtube.com/watch?v=BkdObCqMECs
2. Виконати письмово в зошит .
ОМЕЛЬКО :1. Я – Омелько Кайдаш. Подивіться на мою зігнуту спину, на руки в мозолях. Кажуть, що маю руки золоті, які вози виробляю людям. Увесь вік працював, а поваги від синів і невісток не маю. І до церкви ходжу, і постюся щоп’ятниці… Ну не без того, щоб чарку яку випити, так хто ж у нас не п’є?
Питання до учнів: - Чи правда все те, що каже про себе герой? -
Я – Маруся Кайдашиха. Мені довелося довго попрацювати в
панів, тому добре знаю, що й до чого. Поважають мене вони, а от вдома – не
дуже, особливо невістки. Хіба ж я сама не була невісткою, не знаю, як треба
коритися, працювати тяжко, вчитися всьому? А вони? Хочуть, щоб я нарівні з ними
працювала на старості. Та й самі все роблять, не питаючи в мене, як старшої й
досвідченішої, поради. Ще й огризаються!
КАЙДАШИХА : Питання до учнів: - Чи дійсно Кайдашиха заслуговує на таку пошану, яку хоче?
- Чи бачите ви в ній позитивні якості? Назіть їх.
КАРПО : Питання до учнів: - Що в характері Карпа є, на ваш погляд, позитивним, а що викликає осуд?
- А як, на вашу думку, ставитимуться до Карпа та Мотрі їхні діти?
МОТРЯ : Питання до учнів: - Чи відповідає Мотря народним уявленням про справжню жінку, поважливу невістку?
- Чи знаєте ви сучасних невісток, подібних до Мотрі?
ЛАВРІН : Питання до учнів: - Як і чому змінилися ці ніжні, чуйні, люблячі молоді люди?
- Чим ця пара відрізняється від попередньої? Про що це свідчить?
Немає коментарів:
Дописати коментар